Leer (weer) slapen zonder medicatie of kopzorgen

Gedurende 6 weken volgen we je persoonlijk op

We analyseren je huidige slaappatroon en slaapgedrag

Elke week een nieuw persoonlijk slaapschema

Regelmatig krijg je ontspanningsoefeningen en mindfulnesstechnieken

Je ontvangt dagelijks effectieve tips & tricks

We sporen verkeerde slaappatronen op en doorbreken ze

Informatie, educatie en advies over slaap

Aanpak tegen piekeren en het aanleren van gedachtencontrole

42 dagen online slaaptherapie

Annelies met slaapmasker Start To Sleep

Herstel je slaappatroon

De Start To Sleep is de cognitieve gedragstherapie – insomnia. We maken een analyse van je huidig slaapgedrag. De oorzaak van je chronische slapeloosheid wordt opgespoord en aangepakt. Elke week krijg je een nieuw slaapschema, aangepast aan jouw persoonlijk slaapritme. Stap voor stap herstellen we je slaappatroon!
 

 

80% ervaart na 6 weken geen slaapproblemen meer!

Gedurende 6 weken volgen we jou persoonlijk op en ontvang je dagelijks tips & tricks in je mailbox die je helpen om je slaappatroon te herstellen. Ongeveer 80% van de deelnemers ervaart 6 weken na het volgen van ons programma geen slaapproblemen meer!
 

 

Slaap is even persoonlijk als je schoenmaat

We leren je terug slapen in 6 weken tijd, zonder medicatie en zonder kopzorgen door middel van een online slaaptraining. Slaap is even persoonlijk als je schoenmaat. We meten je slaapgedrag, kijken hoeveel slaap je nodig hebt, welke fouten je maakt en sturen je slaapgedrag bij.
 

Start met een GRATIS assessment

Sommige ziekenfondsen zorgen voor een terugbetaling.
Neem contact op met ons voor meer info

Getuigenissen

Marleen - Lier

Dag Annelies, het gaat heel goed!!!! Ik voel me veel meer uitgerust hoewel ik minder slaap dan vroeger. Doordat ik fitter ben en mijn dag veel langer is, ben ik ook minder gestresseerd dat er zoveel werk van het huishouden of mijn job blijft liggen: alles geraakt gedaan. Ik heb wel nog slaapaanvallen overdag, vooral na het middageten en rond half 11 's avonds voor de TV. Soms val ik zittend in slaap maar mijn man maakt me dan wakker. Als ik 's nachts wakker word, moet ik zelden nog opstaan. Ik val veel sneller terug in slaap. Je begrijpt dat ik in de wolken ben en het schooljaar niet meer als een berg op me zie afkomen. Bedankt voor je hulp, je interesse, deze slaapmethode, je dagelijkse tips,...

Klik hier voor meer getuigenissen

Over Annelies

Over Annelies

Van basisopleiding ben ik klinisch psychologe (1996, KUL). Daarna heb ik nog extra masters neuropsychologie, psychotherapie en diagnostiek gestudeerd. Voor mijn studie slaapexpertise ben ik vooral opgeleid door Morin (Canada) en Espie (Schotland). In 1997 startte ik mijn praktijk 'Huis Midori' te Hasselt. We zijn ondertussen een groepspraktijk met 18 psychologen - therapeuten en bieden therapie, diagnostiek, coaching, trainingen workshops. 

Ik weet uit eerste hand wat slecht slapen met je doet! Ikzelf was van kinds af aan een slechte slaper. Het zijn de worstelingen met mijn eigen slaappatroon in het verleden die me ertoe hebben aangezet om me te specialiseren in 'slaap'!

Ondertussen heb ik duizenden slechte slapers ontmoet tijdens lezingen én in mijn praktijk (waarvoor ze soms flink wat km verplaatsing aflegden). Zo ontstond het idee om ook online therapie aan te bieden. Ik kan nu op afstand slaaptherapie geven én eveneens in bedrijven grote groepen slaaptraining bieden via de combinatie van workshops én online begeleiding van elke werknemer individueel. Niet iedereen heeft psychologische hulp nodig. Deze online aanpak biedt veel mogelijkheden, ondanks dat het een 'light' versie is van cgt-i slaaptraining die we in Huis Midori geven. Je kan zelf aan de slag met je slaapklacht, eventueel aangevuld met het boek Start To Sleep. Via mail en telefonische contact kan je tijdens je online slaaptraining extra vragen stellen of een duwtje in de rug ontvangen.   

Succes,

Annelies