Start met Start to sleep




Assessment

Via deze weg maken we een heldere inschatting van je slaapklacht. Deze inschatting zal meebepalend zijn voor de informatie die je via het online-platform krijgt om (weer) beter te leren slapen!




Online betaling

We voorzien een vlotte en eenvoudige betalingswijze om de betaling van 99 euro te voldoen. Hierna kan je meteen aan de slag met het online platform en krijg je stapsgewijs uitleg hoe het werkt.




Start van online training

Je hebt je ingeschreven om aan de training deel te nemen en (weer) beter te leren slapen. Vanaf nu zal je 42 dagen opgevolgd worden om je slaap terug in handen te nemen.

Stap 1 van 5
Start met Start To Sleep

De tijden die je hier ingeeft zullen bepalend zijn voor je schema. Geef hier je algemene patroon in zonder rekening te houden met eventuele uitzonderingen zoals vakantie.

Het opstaanuur dat je nu invult, wordt het vaste uur van opstaan de volgende 6 weken ongeacht weekends en vakantie. Nadien kan je weer van opstaanuur veranderen als je dat wil. Baseer je bij je keuze van opstaanuur vooral op de werkweek. In de periode van de slaaptherapie is regelmaat in het uur van opstaan in de ochtend zeer belangrijk. Een vast opstaanuur hebben betekent dat je elke dag op hetzelfde uur slaapdruk begint op te bouwen en zo min of meer controle krijgt over de dosis slaapschulden in de avond.

Wanneer ga je gemiddeld naar bed 's avonds
uur
minuten
uur
minuten
Wanneer sta je gemiddeld op?
uur
minuten
uur
minuten
Hoeveel uur slaap je gemiddeld?
uur
minuten
uur
minuten
Omcirkel slechts één antwoord bij elke vraag. Geef de ernst van uw slaapprobleem aan gedurende de afgelopen twee weken:
In welke mate beïnvloeden uw slaapklachten je dagelijks functioneren?
Neem je slaapmedicatie? Voeg dan hier je slaapmedicatie toe.
Hoe ziet je consumptie patroon er uit per week
Met thee bedoel ik vooral witte thee, zwarte thee, groen thee, earl grey thee, oolong thee en pu-erh thee. Dit is thee dat je oppept omwille van het hoge theïnegehalte. Uiteindelijk zit theïne in alle theesoorten (tenzij anders vermeld) maar het theïnegehalte verschilt per theesoort.
uur
Een stabiele bloedsuikerspiegel helpt ons aan een goede nachtrust. De omzetting van serotonine tot melatonine (slaaphormoon) wordt verstoord door suikers (frisdranken, snoep, …). Om de bloedsuikerspiegel weer stabiel te krijgen zet je lichaam cortisol in met als gevolg dat je ook hier wakker van blijft of teveel wakker wordt. Zeker als die frisdranken ook nog eens cafeïne (cola) bevatten houden ze je flink wakker. Kinine in tonic is ook een oppepper, net zoals de theïne in ice-tea.
uur
Vink onderstaanden vakjes aan indien van toepassingen.
Geef ons inzichten in jouw gewoontes
uur
minuten
uur
minuten
uur
minuten